JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
(Dalademokraten)
Nya ridhuset i Sveden lockar många, så när Falu RS genomförde hopptävlingar under helgen blev det 213 starter med...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
I stekande sol arrangerade Mariefreds Ridklubb en regional hopptävling med drygt 360 starter den gångna helgen...
Hästnyheter
(Falu Kuriren)
I helgen har det varit bruksprov för hingstar nere i skånska Flyinge. Bland 40-talet hingstar så blev det bara två...
Hästnyheter
(Motala Tidning)
Nykyrka ridklubb arrangerade i helgen en regional hopptävling. Arrangörsklubben höll sig väl framme i resultatlistorna...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har galet mycket kryp i benet! Det hjälper inte att röra på det, det kryper och kliar ändå.. sitter i högläge och har stöd men det känns...
sthu
Alldeles nyss
Svar: 1 835
Visningar: 64 361
Allmänt
Linda ben
Kropp & Själ Tror inte det hjälper, det kasar ner lite överallt, inte bara högst upp.. jag testade göra tejpa fast var tredje varv eller så direkt...
sthu
2 minuter sedan
Lunginflammation
Kropp & Själ Också upplevt det du beskriver, bra att han ska tillbaks till läkaren. Hoppas antibiotikan tar snart så han blir bättre, men räkna med...
dream
7 minuter sedan
Dalmatiner
Hundavel & Ras Tack för input! Är det några andra raser ni spontant får upp i skallen?
Jag har verkligen dålig koll på andra raser än vinthundarna...
kolja
16 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 303
Hund
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Caoimhe
17 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 16
Katt
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund @Tajger
Ja, exportvalpar brukar ju alltid vara dyrare. Då är det ju vanligt att man betalar en typ boarding-avgift.
Men jag tänker mer...
AraSlei
Idag kl 11:08
Svar: 23
Visningar: 1 428
Hund
Stuterinamn
Avel Finns det någon nackdel med att ansöka om stuterinamn även om det dröjer tills första betäckning?
lillawelshen
19 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 15
Avel
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Grattis säger jag! Min nya stjärna är också het, eller ska jag säga väldigt arbetsvillig. Hon blir inte heller särskilt stark utan mer...
Mearas
21 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Carr & day & Martin Gallop Extra strength schampo var förvånande bra på skimmel :up:
lillawelshen
23 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 369
Vård