Horka Eurotop hjälm

Centaur

Trådstartare
Såg att den fanns i en fin brun färg och dessutom är den billig. Har haft en Horka för många år sen och minns att jag tyckte den var skön. Men jag innbillar mig att dom var stora i stl??

Måste beställa och vet inte vilken stl jag ska välja... Har 56 på min Eurolite, dom är väl också ganska stora i stl.

Någon som vet hur deras stl är? :)

Sv: Horka Eurotop hjälm

Jag har två Horka Eurotophjälmar, en äldre svart (som jag nog bör kassera nu, jag funderar också på att beställa den bruna istället..) & en nyare marinblå. Jag har storlek 56 i dem - när jag har provat andra liknande hjälmar, t ex Roping pleasure (?) & Somerset så har jag behövt storlek 57 eller t o m 58.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 941
Senast: Dentaku
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 607
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 637
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31