• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare VeronicaT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 072
V

VeronicaT

Vad ska jag köpa? Jag ska köpa ett form av headset men jag vet inte om jag ska köpa ett med mic eller inte? Dom med mic är tunna hörlurar på och dom utan är kraftiga och stänger inne ljudet, vilka ska jag köpa?

jag har ett par som stänger ute ljundet och har mick de heter cosonic. de tycker jag är hur bra som helst har haft dessa i ett par år nu. dyra var de inte heller nån stans runt 150 kr.

Okej, det låter ju bra! Men jag är rädd att det inte finns några till det priset längre :P

Liknande trådar

Kropp & Själ Om man har öronproppar (sådana i silikon) är det fortfarande risk för hörselskador om man har hörlurar och hög volym? Jag läste fel och...
Svar
17
· Visningar
956
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 087
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
617
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka