Hormonrand

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare saltahajen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 5 804
Sv: Hormonrand

Det dröjde många månader innan min rand var helt borta, jag fick även större/mörkare vårtgårdar men även de bleknade av med tiden och såg sen helt ut som vanligt.

Min hormonrand gick upp över naveln. Fick en flicka.

Jag fick en riktigt tydlig och bred hormonrand och jag fick en flicka :)

Den är nästan ännu tydligare nu när magen dragit ihop sig, men den försvinner väl förr eller senare!

Min hormonrand gick nastan anda upp till brosten och det tog ratt lange innan den forsvann, minns inte exakt minst sex manader iaf.

Fick 2 flickor (tvillingar) :p

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 610
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
11 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka