Horray för råttor!!

B

**BORTTAGEN**

Dom e så otroligt underbara små djur. Hade en som var mig mkt kär men dog förra hösten. Hon var en liten svartvit med pepparkornsögon. Väldigt intelligent, som alla råttor är, hade jag bara haft mer tålamod skulle hon kunnat fler trix men hon kunde mkt endå. Hon lekte tom med mig. Jagade ett snöre på golvet å sprang runt å ville ha uppmärksamhet. Så himla söt.

Finns det fler därute med råttor, eller nån ointelligent stackare som inte har förstått hur underbara dessa djur är som jag kan undervisa??

Vill ha era åsikter
 
Jag har mina första råttor nu! Två hanar, Rex (agouti irish missmarked rex) och Reno (agouti roan), fick de i juni i år :) Underbara små djur!

Är så glad så, förut försökte de hoppa ner och klösa i nacken och bita i kläder och allt vad det var när de satt på axeln. men igår var jag ut med de och promenerade, tre timmar blevdet visst! Och de var sååå duktiga, gjorde inget sånt alls :idea:
 
Jag har råttor. Har haft 16 råttor sammanlagt och väntar en liten söt mink bebis om två veckor! :)

/Isis
 
Ja har råttor!! ja har hafft 8 st men nu har ja bara tre kvar... de är ju världens bästa o underbaraste djur ju... :love: ja vet ent va ja skulle göra om ja inte hade nån eftersom att alla mina andra polare har djur o ja e pälsdjurs allergiker... :( så då skulle de ju va kul om ja oxå hade nått djur som ja tål så att dom e asså världens bästa, underbaraste o de mest interligenta djur ja vet... :love: dom är ju likksom som mina bästa vänner (man kan ju ent leva utan dom...man e helt enkelt beroende av dom)
 
Jag har två råttflickor, ca 8 månader gamla, silver black hooded mismarked. De är världens underbaraste små varelser!!! :love: :bow:
 
jag har två bustjejer på snart 6 mån. en black hooded och en mink eubk.
skulle gärna vilja skaffa en till, men behöver större bur isf.
 
Jag har två stycken!
En svart med lite vit under hakan hon heter Pepsi light
och så har jag en ljusbrun som heter Be my Toy precis som hästen=)inte för att dom är kompisar men !!
 
Jag har haft råttor tidigare, men har ingen nu... Har haft 4 ökenråttor och 2 tamråttor och 7 råttungar... Den ena tamråttan blev jättetam (den andra hade jag bara tills ungarna var nog stora, då lämnade jag bort henne och ungarna då jag ville ha en hane.. Behöll alltså en av ungarna själv..) Hanen som jag behöll var världens goaste, från det att jag kom hem så satt han på min axel, han följde till och med in i affärer och så (då satt han inne i min jackficka).. Om man glömde att hälsa på honom så fort man kom hem så ställde han sig på bakbenen och skakade galler :).. dessutom lärde han sig att öppna sin burdörr själv så när jag vaknade på morgnarna låg han alltid bredvid mig på huvudkudden.. Jättmysigt, men jag var alltid orolig att råka lägga mig på honom... :crazy:

Mvh Anna :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa På Långfredagen började lille Gimli kräkas vid lunchtid. (för djur MÅSTE bli sjuka på storhelger, särskilt när man är i norrland och typ...
Svar
14
· Visningar
12 884
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp