Horse world online!

L

liiinis_

Heej.

Jag undrar om sidan horse world online är gratis.?
Man kan säkert läsa de på sidan men ja hittar inte de.
Endel säger att den e gratis endel säger att den kostar.!

Så nu undrar ja om nån på buke vet om det kostar att va inne på den sidan.

P.s undrar också om sidan howrse kostar.

:laugh:
 
Sv: Horse world online!

Båda är gratis att bli medlem på, och att spela. Däremot så kan man uppgradera sitt konto genom att betala en viss summa, och på så vis få tillgång till extra prylar.
 
Sv: Horse world online!

Okej:)

Men vet du vad man kan göra på howrse?
Jag har nyss blivit medlem och har ett föl nu så ja kan typ bara leka å mata å rykta å sånt.
sen finns de typ inget mer å göra. E de bara att vänta tills den har växt upp eller? kan man göra något annat där sålänge? typ som att köpa en till häst eller nåt?

En sak till:p vad e de enentligen man gör på howrse?:D
Går de bara ut på att föda upp nya hästar? eller kan man göra nåt mer?
 
Sv: Horse world online!

Howrse går i stort sett ut på att föda upp nya och bättre hästar, ja. När ditt föl växt upp kan du börja träna det i olika ridgrenar, och förbättra dess egenskaper. Sen kan du avla på det och försöka få fram bättre hästar, som sagt.

Man kan inte köpa några nya hästar när man nyss blivit medlem - marknaden osv låses upp efter en viss tid, typ en vecka eller två. Det var länge sedan jag spelade, men du måste logga in och ta hand om din häst varje dag för att den dagen ska räknas, om jag inte minns fel. Sen typ en gång i veckan får du göra ett test, och om du klarar det så går du upp en nivå, och får tillgång till nya delar av sidan. Lite omständigt att förklara, det är nästan lättare om du bara utforskar själva Howrse-siten själv. :p
 
Sv: Horse world online!

HWO är bara tråkigt. Det är inte alls vad det brukade vara (var världens bästa spel innan). Men det är gratis att spela iaf. Howrse likaså.

Dock får jag väl tipsa om www.ponybox.com :love: :love: :love:
 
Sv: Horse world online!

Annars hade man väl inte tipsat om det ;)

Fast det tar 20dagar innan man kan komma igång på allvar x) Men det tar ändå ett tag att hitta de hästar man vill ha x)

Där får man dessutom $950-1000 för varje dag man loggar in
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 287
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 053
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp