Tolka kille på snap

kaninälskare

Trådstartare
Hej!
Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;)

Snapade med en kille i ca 1 månad, vi träffades, kändes bra och vi hade kul.
Efter detta snapade vi 1 vecka exakt som vanligt. Alltså skrev nåt litet ibland men inte så mycket, ingen av oss är väl fantaster på att lära känna varann via mobilen.
Men sen efter en vecka, dissa han. Jag skrev sedan några dagar senare och frågade hur han mår, och vi höll en konversation. Han skrev att skriv om du vill hitta på nåt och liknande. Alltså verkar intresset finnas kvar.
Sen-diss igen. Och nu har vi inte hörts på några dagar.
Är ju inget konstigt om man inte snapar såklart men konstigt när det antar så tvärt.
Nu är min fråga- ska ja höra av mig om att hitta på nåt när jag är sugen på det?
För tänker- får ju gå på de han säger, jag kan inte läsa tankar?
Nån som kanske förstår sig på män bättre som vet vad anledningen skulle va till ständig diss- men vill gärna hitta på nåt igen nån dag? :confused:
 
Jag tänker att om en kille är intresserad så visar han det. Män och spårvagnar springer man inte efter, det kommer alltid en ny. ;) Denna killen visar enligt mig att han inte är speciellt intresserad.

Men känner du att du verkligen vill höra av dig och få till en till träff så bör du ju göra det.
 
Hej!
Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;)

Snapade med en kille i ca 1 månad, vi träffades, kändes bra och vi hade kul.
Efter detta snapade vi 1 vecka exakt som vanligt. Alltså skrev nåt litet ibland men inte så mycket, ingen av oss är väl fantaster på att lära känna varann via mobilen.
Men sen efter en vecka, dissa han. Jag skrev sedan några dagar senare och frågade hur han mår, och vi höll en konversation. Han skrev att skriv om du vill hitta på nåt och liknande. Alltså verkar intresset finnas kvar.
Sen-diss igen. Och nu har vi inte hörts på några dagar.
Är ju inget konstigt om man inte snapar såklart men konstigt när det antar så tvärt.
Nu är min fråga- ska ja höra av mig om att hitta på nåt när jag är sugen på det?
För tänker- får ju gå på de han säger, jag kan inte läsa tankar?
Nån som kanske förstår sig på män bättre som vet vad anledningen skulle va till ständig diss- men vill gärna hitta på nåt igen nån dag? :confused:

Skrev du att du ville ses och han dissade? Isf är det bara att gå vidare!
 
Han kanske bara inte är någon chattare/snappare. Om Du är intresserad är det ju bara att höra av sig och se vad som händer.

Edit: beroende på vad du menar med diss förstås, är det bara att han inte hör av sig?
 
Skrev nog lite otydligt. Vi hade en bra konversation som avsluta med att han skrev "hör av dig om du vill hitta på nånting nån dag" jag skrev väl typ "ja detsamma" så skrev vi godnatt, och sen öppna han bara min snap och det är väl de jag menar som "diss", låter så fjantigt när man skriver det haha. Men fråga att skapa aktivt till ingenting alls.
 
Skrev nog lite otydligt. Vi hade en bra konversation som avsluta med att han skrev "hör av dig om du vill hitta på nånting nån dag" jag skrev väl typ "ja detsamma" så skrev vi godnatt, och sen öppna han bara min snap och det är väl de jag menar som "diss", låter så fjantigt när man skriver det haha. Men fråga att skapa aktivt till ingenting alls.
Men vad ska han svara på Godnatt? Eller hur menar du att det skulle vara en diss att han inte svarar på det?

Skriv en gång och fråga om du nu vill hitta på något med honom. Får du inget svar då så vet du…
 
Skrev nog lite otydligt. Vi hade en bra konversation som avsluta med att han skrev "hör av dig om du vill hitta på nånting nån dag" jag skrev väl typ "ja detsamma" så skrev vi godnatt, och sen öppna han bara min snap och det är väl de jag menar som "diss", låter så fjantigt när man skriver det haha. Men fråga att skapa aktivt till ingenting alls.

Jag förstår nog inte. Ni sa att ni skulle höras igen. Ni sa godnatt och när han inte skrev nåt efter godnatt så tyckte du att det var en diss? Alltså, när jag säger godnatt till folk så säger inget mer efter det. Jag förstår nog inte vad du menar att dissen skulle vara?
 
Hej!
Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;)

Snapade med en kille i ca 1 månad, vi träffades, kändes bra och vi hade kul.
Efter detta snapade vi 1 vecka exakt som vanligt. Alltså skrev nåt litet ibland men inte så mycket, ingen av oss är väl fantaster på att lära känna varann via mobilen.
Men sen efter en vecka, dissa han. Jag skrev sedan några dagar senare och frågade hur han mår, och vi höll en konversation. Han skrev att skriv om du vill hitta på nåt och liknande. Alltså verkar intresset finnas kvar.
Sen-diss igen. Och nu har vi inte hörts på några dagar.
Är ju inget konstigt om man inte snapar såklart men konstigt när det antar så tvärt.
Vill han umgås med dig och träffa dig så hör han av sig. Skriv till honom och fråga om ni kan bestämma en träff och då lär du märka om han vill eller inte.
Nu är min fråga- ska ja höra av mig om att hitta på nåt när jag är sugen på det?
Han skrev ju till dig att "skriv om du vill hitta på något", så ja? Du bör ju skriva då till honom om du vill hitta på något.
 
han skrev "hör av dig om du vill hitta på nånting nån dag" jag skrev väl typ "ja detsamma" så skrev vi godnatt, och sen öppna han bara min snap och det är väl de jag menar som "diss"


Tycker du alltså att ni skulle ha fortsatt skriva godnatt fram och tillbaka till varandra resten av natten eller vad :confused:

När man sagt godnatt/ hejdå etc till varandra, så har man avslutat den konversationen.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 164
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 008
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 263
Senast: Rie
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 900
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp