Horsehead läderridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lightzone
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 146
L

Lightzone

Har nyligen köpt ett par Horsehead ridstövlar från H**ks och undrar om ni har några synpunkter/erfarenheter av dessa? De är ju väldigt budget för att vara ridstövlar iaf i jämförelse med andra märken jag hittat, men man är ju fattig.

Lite nyfiken på om det kunnat vara ett bra köp ändå, eller om jag gjort bort mig helt och de går sönder inom en månad.
Mvh /Josefine

Sv: Horsehead läderridstövlar

Jag vet två som har såna, den modellen med snörning och dom verkar bra. Jag tror att det är ett ganska bra köp ;)

Jag har dom med snörning. Jag har så smala vader så det var den enda stövel som passat mej och min budget räcker inte till att måttbeställa stövlar.
Tycker att dom är skönar att rida i. Fina oxå. Gillar egentligen inte snörning, men mnan kan ju inte få allt;)
Bra köp

Det verkar ju jättebra. En sak som händer då och då för mig är att det veckar sig vid snörningen så att man ibland fastnar i stigbygeln, men det kanske försvinner när de använts ett tag? Har bara ridit i dem tre ggr änsålänge.

Veckar sig vid snörningen?
det gör inte mina:smirk: , du har inte foten för långt in i stigbygeln?

Kanhända är det då jag fastnar :angel: , får ta och studera detta vid nästa tillfälle :smirk:

Du har gjort ett bra köp:)
Lillsyrran har ett par & är jättenöjd med dom!
Väldigt bra stövlar för priset:rofl:

Kan själv inte ha såna då de är alldeles för korta & breda för mej, jag är rätt så lång och har smala vader. . .
Men de är fina & rätt så billiga så jag skulle gärna vela ha!!!!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 686
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 392
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Var så längesedan jag själv köpte en bostad så jag undrar om detta är vanligt för jag har inte hört något om detta förut. En vän till... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 141
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
3 018
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra