horsepowertäcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BeastieBabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 684
B

BeastieBabe

Snabba svar! :bow:

någon som har någon erfarenhet eller information om horsepowers stalltäcke, med halvhals? är det ett andastäcke?

har sett en annons men hittar absolut ingen information alls om horsepowers täcken på nätet..

tacksam för snabba svar! :bow:

Sv: horsepowertäcken?

jag har ett svart sådant till min häst, jag kommer inte ihåg om det har andasfunktion men det har funkat bra på min häst. han är aldrig svettig etc. dey har bra passform och är enligt mig prisvärt.

En häst i stallet har det, fast förra årets verson då det hette ThermoMaster ;) Det har hållt bra och har bra passform på den hästen, en kraftig och kompakt D-ponny.

Själv tycker jag det blir alldeles för tjockt med 400gr stalltäcke i ett varmstall...

Jag har det stalltäcket till min häst och jag är jättenöjd! Det sitter superbra, har bra funktioner osv. Rekommenderas!

Mvh Huntress :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 138
Senast: tomte
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 649
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka