Horsesaver

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Televinken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 758
T

Televinken

Jag funderar på att köpa en begagnad Horsesaver allround till min pålle. Tänkte därför höra om någon kan gen lite synpunkter på Horsesaver sadlarna...positivt/negativt! Hur är de att rida i? Passar de bättre till någon speciell typ av häst? Alla kommentarer är välkomna....

Sv: Horsesaver

Jag provred en för några veckor sen, och den var obekväm och hård. Kanske den skulle ha varit bättre om man skulle ha haft en gel-seat. Annars tyckte jag inte det fanns så mycket att klaga på, de är ju inte dyra iallafall!;)

Sv: Horsesaver

jag tycker att den är skön att rida i, det finns en annan tråd om just horsesaver, bara bläddra någon sida så hittar du nog den...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: liiinnea
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 827
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Fri tillgång på torrfoder?