Horseware regntäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 479
S

svea08_

Finns inte de smårutiga Rhino regntäckena kvar längre? Har ett sånt till min ponny och skulle vilja ha ett likadant till stora. Men överallt jag har kollat finns det bara de där "nya" Rhino med stora rutor, skulle egentligen vilja ha det här från Rambo, men usch inte lila :eek:
wug_r1_c1.jpg

Vet någon om de gamla regntäckena säljs fortfarande om ni vet vilka jag menar? =)

Sv: Horseware regntäcke

Hej,

Alla modeller av Rambos täcken finns ju utan fyllning i många olika färger. Det är bara att välja den modell man gillar bäst och sedan utan fyllning. Mycket bra tycker jag själv.

~Ingrid

vad jag har hört så utgår de täckena med små rutor. När jag kollade senast så fanns det bara med stora rutor.

ridvaruhuset.se har kvar de gamla smårutiga i sin butik, men det är kanske lite långt i från dig, men de är billiga med sina horsewaretäcken, du kan ju ringa dem så kanske de kan skicka ett till dig.

jag vill ha sånt med halvhals.
och ett blått rhino med stora rutor har jag redan. tråkigt med lika :p dom andra tycker jag inte e så snygga, de bruna eller gröna alltså.

Jag köpte ett smårutigt blåvitt HW Rhino regntäcke begagnat som var i nyskick.

jag vill ha sånt med halvhals.
och ett blått rhino med stora rutor har jag redan. tråkigt med lika :p dom andra tycker jag inte e så snygga, de bruna eller gröna alltså.

Som jag sa så har de Rhino wug i den gamla modellen här, alltså det gröna smårutiga med halvhals.

De smårutiga har utgått. Så det är bara att välja de med stora rutor om du vill ha Rhino, eller köpa begagnat. Det lila är faktiskt inte alls fult, den färgen passar, tro det eller ej, de flesta! (inte fux så bra, men resten :) ) Eller ta ett rosa Amigo, det är jag riktigt sugen på! :D

men fasiken då.
lär väl säkert bli ett rosa rambo tillslut om jag känner mig själv rätt.. :p men de är iaf snyggare än de me grön kant. blää!
haha oh no inte rosa tack. ;)

lila rambo menade jag såklart i inlägget innan :p

men nja. vet inte om jag tyckte det rosa va sådär jättefint hörru ;)

Jag sålde ett i nyskick för ett par månader sen sen:devil:

Nej, det var styggt... men visst finns det butiker som har de smårutiga kvar, förmodligen för att de ligger på lager för annars har den färgen nog tyvärr utgått efter hand. Håller med dig om att de nya rutorna o färgerna inte är lika snygga!

Kolla runt på nätbutikerna är mitt tips! Henrikssons ridsport, Mantorps travshop m fl.

Det Finns Flera StÄllen Som Fortfarande SÄljer Gamla SmÅrutiga Modellen, Dessutom Är Det Rea PÅ Dem PÅ Vissa StÄllen FÖr Att De Ska UtgÅ!!!!!!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 567
Senast: Ceta
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 862
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Dressyrsnack nummer 18