Horseware täcke

Taz

Trådstartare
Hejsan!

jag har hört mycket gott om horseware täckena så nu tänkte jag att jag skulle prova och invenstera i ett sådant:)

Jag tänkte mig ett tunnare täcke med 100 g fyllning och halvhals (gärna med blått i men inget krav:d )

Finns detta inom horseware?

Är det någon som vill lägga ut bild eller länka till en hemsida som har så är jag jättetacksam:bow:

Sv: Horseware täcke

Okej det var ju synd, 200 g kanske blir för mycket, jag tänkte som ett fodrat regntäcke.

tack för ditt svar:bow:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 895
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 036
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 690
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag ska snart köpa en häst och har lite frågor om täcken som jag skulle bli superglad om någon svarade på :) 1. Vilket märke på täcken... 2
Svar
35
· Visningar
5 146
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka