Horseware Trot

YW1966

Trådstartare
Är det någon som provat det nya täcket från Horseware som är speciellt för travare (Horseware Trot)?
Många vanliga täcken är för stora i bogen till travare!

Bucas Racing som är för travare sitter jättebra, men yttertyget är lite klent! Någon som provat båda märkena kanske, vilket är bäst?

Horsewares finns bara med tjockt foder ännu, medans Bucas finns i två olika!
Trot.png

Sv: Horseware Trot

Kl

Och vad finns det mer för alternativ? Som inte är för breda över ryggen heller, då hänger det till knäna. Och som är kort i ryggen? Ett jag har som passar bra har jag köpt på ÖB.

Det er kanskje så nytt at ingen har prøvd enda ? Min traver har Amigo, Rhino og Rambo i 140- sitter som smack men han kunne hatt 145 i ryggen da spes utetacken blir lite korte i ryggen når de skal passe fram.
Så om Trot kommer i tynnere tacke sen kjøper jeg kanskje det til honom. Evt i vinterutgave om dom andra han har blir ødelagt (som om Rhinot skulle bli ødelagt...det tåler jo alt)

Kl

Och vad finns det mer för alternativ? Som inte är för breda över ryggen heller, då hänger det till knäna. Och som är kort i ryggen? Ett jag har som passar bra har jag köpt på ÖB.

Mindre i bogen, smalt över ryggen och kortare i ryggen. Låter som du behöver en storlek mindre :D

Jag har idag ett Rambo original som man kan önska att bogspännena satt ca 10 cm högre upp för att passa riktigt bra, förhoppningsvis är det så på trottäcket!

På Bucas Racing sitter bogspännet i perfekt höjd på mina hästar!

Ja, om det var så enkelt.... Men vissa i 125 blir ngt för korta. Hm, där sade jag ju något, det är eg 130 jag behöver då ju!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 445
Senast: Icfafn
·
Foder & Strö Hej, har en hel del funderingar kring tillskott och foder. Det första jag funderingar kring är ifall Lucern skulle kunna vara ett bra... 2
Svar
29
· Visningar
3 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka