Höstföräldrar 2021, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken pärs.
Fortsatte ha vidriga värkar, och hjärtljuden gick ner igen och jag hade fortfarande inte öppnat mig mer än till 6 cm.

Slutade med att läkaren sa att "nej nu räcker det" och så avbröt vi.
15.48 kom hon med snitt som gick jättefint men jag är såå trött nu ❤️

Supergullig och alldeles hel och fin ❤️
Grattis! ❤️❤️❤️ Hoppas ni mår bra allihop efter omständigheterna och att du kan få sova lite nu ❤️ Otroligt bra kämpat av dig, du är grym!

Vilken pärs.
Fortsatte ha vidriga värkar, och hjärtljuden gick ner igen och jag hade fortfarande inte öppnat mig mer än till 6 cm.

Åh så fantastiskt, stort stort grattis! ❤️❤️❤️. Och bra jobbat!!

Vilken pärs.

Åh grattis! Hoppas du kan få sova lite nu ❤️

Jättetrött 😅
20211110_211016.webp

Vilken pärs.

Åh stort grattis! ❤️
Har tänkt på dig hela eftermiddagen, så skönt att läkaren tog det beslutet och skönt att allt gick bra! Hoppas ni får sova gott nu! ❤️

Har du fått bebis?? Grattis! :love:

Haha ja! Inte riktigt vad jag planerade göra idag 😜

Korta versionen så var jag på extrakontroll på mvc i morse pga blodtrycket sist. Nu var det ännu lite högre och de tyckte jag hade ont på ”fel” ställen. Så blev skickad till förlossningen för prover och läkarkoll. Så visade sig proverna vara så dåliga (havandeskapsförgiftning) att de beslutade först om inläggning och sen om snitt direkt idag. Snabba ryck och lite svårt att hänga med i svängarna! Men allt har gått bra och ut kom en liten kille i v 35+1 som verkar må fint och andas på egen hand.

Men lär ta lite tid att landa!

Haha ja! Inte riktigt vad jag planerade göra idag 😜

Korta versionen så var jag på extrakontroll på mvc i morse pga blodtrycket sist. Nu var det ännu lite högre och de tyckte jag hade ont på ”fel” ställen. Så blev skickad till förlossningen för prover och läkarkoll. Så visade sig proverna vara så dåliga (havandeskapsförgiftning) att de beslutade först om inläggning och sen om snitt direkt idag. Snabba ryck och lite svårt att hänga med i svängarna! Men allt har gått bra och ut kom en liten kille i v 35+1 som verkar må fint och andas på egen hand.

Men lär ta lite tid att landa!

Åh men grattis! Kul med två bebisar samma dag ändå ❤️
Hoppas ni kan komma ikapp med allt som hänt så fort det bara går 🥰

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 101
Senast: Hedinn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 314
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 181
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka