Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas ni får komma hem snart!Sonden drogs idag
Ny läkare idag som tyckte att hon gått upp väl mycket på få dagar så hon tyckte det räckte nu
Imorgon ska vi till Öron/näsa/hals. Vågar nästan hoppas på hemgång i veckan![]()
Heja heja!Ny hinnsvepning i morse, efter det har jag haft förvärkar var 10e minut hela dagen. På kvällen tog det lite paus, men runt 22 satte det i gång igen.
Nu har jag riktigt onda värkar, var tionde minut bara så försöker vila, men känns lite svårt![]()
Åh, heja!Ny hinnsvepning i morse, efter det har jag haft förvärkar var 10e minut hela dagen. På kvällen tog det lite paus, men runt 22 satte det i gång igen.
Nu har jag riktigt onda värkar, var tionde minut bara så försöker vila, men känns lite svårt![]()
Ny hinnsvepning i morse, efter det har jag haft förvärkar var 10e minut hela dagen. På kvällen tog det lite paus, men runt 22 satte det i gång igen.
Sonden drogs idag
Ny läkare idag som tyckte att hon gått upp väl mycket på få dagar så hon tyckte det räckte nu
Imorgon ska vi till Öron/näsa/hals. Vågar nästan hoppas på hemgång i veckan![]()
Vad jobbigt!Tusen tack för alla era fina kloka ord.
Här strular amningen fortfarande. Det är säkert för att vi valde att ge flaska någon gång om dagen från början...
I förrgår ammade jag alla gånger förutom 1 gång då han vägrade ta bröstet den gången och ju större frustrationen blev hos honom desto svårare blev det. Igår va likadant.. Idag vägrade han två gånger och fick honom till slut att amma en av gångerna men andra gick inte. Flaskan gick däremot jättebra.
Velar hur jag ska göra framåt.. Detta är jättejobbigt, jag vill ju kunna kombinera amning med flaska för vi är ute mycket och amma ute i minusgrader vill jag inte. Men verkar inte fungera för lillkillen.
Har ni några tips och råd?![]()
Jag insåg nyss att jag INTE varit ute och rastat barn och hundar i mina svarta mjukisbyxor, utan i mina mintgröna fleecepyjamasbyxor med Olaf från Frozen på.
TjohoooooHörni, hemgång planeras - imorn!
Äntligen, på treveckorsdagen!
Det är inte heeelt bokat än, men allt tyder på det!
Hörni, hemgång planeras - imorn!![]()
Hurra! Håller tummarna för att det blir såHörni, hemgång planeras - imorn!