Höstföräldrar 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
Incheckade och klara på bb-avdelningen i väntan på vår tur, nummer två i schemat för dagen så dröjer någon timme till. Men nu är det löjligt nära ♥️

Åh vad spännande!

Väljer idag att ignorera det faktum att jag själv har 105 dagar kvar och ska istället tycka att det börjar kännas nära nu när trådens första bebis snart är här :D :angel:

Jag väntar på TUL #2 som tydligen måste föregås av Coronatest à la pinne i näsan. Myset 😩 men det ska bli kul att kika lite på unga fröken därinne igen!

Tack för alla lyckönskningar!

Lillasyster anlände 10.49
50 cm lång och 3388g tung
Hon mår som en liten prinsessa, jag är mer åt överkörd råtta hållet men så lycklig att hon är här hos oss och allt gått bra ♥️

Tänk att första höstbebisen blev en liten sommarbebis 🥰
Stort grattis!

Hon mår som en liten prinsessa, jag är mer åt överkörd råtta hållet men så lycklig att hon är här hos oss och allt gått bra ♥️
Grattis!!! Skönt att hon mår bra :love: Hoppas känslan av överkörd råtta släpper snart.

Grattis! Hoppas du mår bättre snart :heart

Grattis! Och hoppas att du mår bättre snart 💓💓💓

Jag väntar på TUL #2 som tydligen måste föregås av Coronatest à la pinne i näsan. Myset 😩 men det ska bli kul att kika lite på unga fröken därinne igen!

Coronatestet visade sig vara för att läkaren jag skulle träffa själv är gravid! Så det förklarar ju saken. Allt väl i magen i alla fall, tösa är lagom stor och har lagom mycket vatten att plaska i - och ligger med huvudet neråt. I alla fall gjorde hon det just då 😄

Hej vecka 32, hej vakna mitt i natten av sammandragningar :up: Jag hoppar hej vilt mellan att känna mig rätt så bra och fin till att känna mig som en gigantisk osmidig klump. Två månader kvar! 😤

Hej vecka 32, hej vakna mitt i natten av sammandragningar :up: Jag hoppar hej vilt mellan att känna mig rätt så bra och fin till att känna mig som en gigantisk osmidig klump. Två månader kvar! 😤

Känns som vi lever i typ samma graviditet 😂 Fy va trött jag är på detta nu.
Måtte den sista tiden gå fortfort!!

Grattis :heart Låter helt underbart!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 100
Senast: Hedinn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
12 204
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 660
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31