Hotmail - ändra namn

tott

Trådstartare
Hej
Hur skall man göra för att inte mitt namn skall synas då jag skickar mail från hotmail?
Jag vill alltså att det skall stå typ "tott" som avsändare då mottagaren får det, och inte mitt riktiga namn.
Det går väl? ...men hur?
 
Sv: Hotmail - ändra namn

Jag tror du får göra en ny profil då, men är inte säker.
 
Sv: Hotmail - ändra namn

Jodå, det går...
Logga in på hotmail, klicka på alternativ längst upp till höger.
Välj "Visa och redigera personlig information", välj "Ändra dina registrerade uppgifter".
Ändra det du vill ändra, klicka på Spara.
 
Sv: Hotmail - ändra namn

Jodå, det går...
Logga in på hotmail, klicka på alternativ längst upp till höger.
Välj "Visa och redigera personlig information", välj "Ändra dina registrerade uppgifter".
Ändra det du vill ändra, klicka på Spara.

Neeej, funkar inte. Ändrade mitt namn men ändå syns mitt riktiga namn som avsändare:crazy:

HUR ska jag göra????:crazy::confused:
 
Sv: Hotmail - ändra namn

Det fungerar visst om du ändrar på rätt ställe, men man måste skriva något i rutan för efternamn också, kanske det du missat?!
 
Sv: Hotmail - ändra namn

Det fungerar visst om du ändrar på rätt ställe, men man måste skriva något i rutan för efternamn också, kanske det du missat?!

Jag har fakenamn i både för och efternamnsrutan men ändå står det mitt riktiga namn som avsändare.:devil:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 058
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 527
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 225
Senast: Enya
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp