Secret Easterbunny 2023

Nu har dottern fått sitt ägg från @cewe
Det innehöll en gul väska med påskgodis i och två trädgårdshandskar. Hon är jätteglad 🥰 Tack @cewe !
 

Bifogade filer

  • A4999C2B-9394-4EED-907D-80074A3BA97C.jpeg
    A4999C2B-9394-4EED-907D-80074A3BA97C.jpeg
    229,5 KB · Visningar: 57
Tack snälla! 😍😍
Så fina presenter 😍😍 Godisskallar är ju bästa godiset!
Känner mig nästan lite taskig som inte fattade ledtråden 🙈😄
Om du bläddrar längst bak i det lilla blocket så finns det en ledtråd där 😜 Jag tycker det är jättesvårt med ledtrådar, har tidigare varit lite för lätta- så tänkte nåt annorlunda denna gång 🙈 Blev kanske lite väl klurigt i stället..
 
Nu hittade jag knappt några bilder bara för det, men det är tänkt att man broderar fram mönster/motiv med korsstygn. Därav broderigarn till 👍.
Har skurit ut dom själv med lasermaskin hemma. Vill jättegärna se resultatet sen när/om dom blir klara 🥰

Antingen något sånt här, eller att man fyller ut hela:
Visa bifogad fil 116393
Vad kul!
Ja de var verkligen söta.... och var ambitiöst att du skar ut dem själv!

På temat göra själv - gjorde du rosorna på skrivboken också? Den var ju också jättefin!
Tack igen för allt och allt jobb du lagt ned!
 
Om du bläddrar längst bak i det lilla blocket så finns det en ledtråd där 😜 Jag tycker det är jättesvårt med ledtrådar, har tidigare varit lite för lätta- så tänkte nåt annorlunda denna gång 🙈 Blev kanske lite väl klurigt i stället..
Nuuu hittade jag den! Tittade i boken men såg det inte först. *Goddag blindstyre* 🙈🙈 Tack igen för alla fina presenter och de goda godisskallarna! Katterna (framförallt Tesla) älskar bävern 😄😄 Blev underbar reaktion här hemma på barnen också som hojtade BÄVLING haha 😂😂
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 840
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 689
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 898
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp