Hotmail på mac?

Wysiwyg

Trådstartare
Jag kommer inte in på min hotmail via min mac! Om jag sitter vid en annan dator går det bra.

För det första är hotmail-sidan jätteseg att komma in på, tar 100 år för datorn att öppna den. I själva rutan där man brukar logga in annars står det:

"Windows Live ID är inte tillgängligt från den här webbplatsen av någon av följande orsaker:
* Ett fel kan ha uppstått med webbplatsen.
* Webbplatsen kanske inte är medlem i Windows Live ID.

Du kan:

Du kan logga in eller registrera dig på andra webbplatser i Windows Live ID, eller försöka på den här webbplatsen igen senare."

Men vadå, hur kommer man in på hotmail via någon annan hemsida? Det funkar inte att försöka på sidan senare.

Grrrr.

Sv: Hotmail på mac?

Vilken webläsare använder du?

För mig funkar det bra både i Safari & Firefox.

Safari funkade inte. Laddade hem firefox igår och nu funkar det.

Varför är det så? :devil:

Varför är det så? :devil:
Trots ambitioner om standardisering så fungerar olika webbläsare olika; de tolkar hemsidans kod på litet olika sätt. Hemsidesskaparen väljer ofta att skriva en sida så att den fungerar så bra som möjligt med en läsare (ofta Microsoft Internet Explorer), vilket kan innebära att den fungerar sämre med någon annan läsare.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 204
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Jag inser att jag förmodligen är "tvungen" att köpa en surfplatta, men jag behöver få några svar på mina frågor.:) (jag försökte fråga i...
Svar
14
· Visningar
11 453
Senast: sussisus
·
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka