Hotmail problem!

A

Alvin

Det har hänt något med min hotmail, jag kommer inte in på den. "Certifikatet för den här organisationen har dragits in." står det när jag försöker logga in. Jag har skapat 2 till hotmailkonton för att se om jag kommer in på någon utav dem, men det gör jag inte, det står samma sak.
Är det någon som har försökt eller försöker ta sig in på mitt konto? Vad ska jag göra isf? Kan inte skriva ett brev till personerna som har hotmail och fråga vad jag ska göra.
Så, någon som är villig att hjälpa mig?
 
Sv: Hotmail problem!

har du provat att logga in ifrån en annan dator...prova att logga in hos någon kompis
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Ridning Min häst är livrädd för att rida in i vår skog, är rätt säker på att det är pga älgflugor som vi blev attackerade utav i början av...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Cs218
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 187
Senast: Bulldoozer
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 017
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp