JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästvård
Trådstartare
Trådstartare
_Sweetheart_
Startdatum
Startdatum
19 Feb 2009
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
717
Någon här som är duktig på att se vad som är fel på hovarna, om de är bra eller dåliga?
Skulle behöva ha hjälp att någon tittar på några bilder & bedömmer hovarna. Någon som vill offra sig?
Sv: Hov-expert?
Släng upp lite bilder så finns det säkert några som vill uttala sig
Hästvård
Förra sommaren rasade ena hoven på unghästen och sedan dess har han lätt fått inpackningar i bärranden.
Nu är allt bra förutom ett hål...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
2
Hästvård
Hej!
Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Hästvård
För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
16 minuter sedan
Svar: 1 789
Visningar: 91 970
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tror ni att man kan sälja sin mage på blocket? Hade telefonuppföljning med onkologen i fredags (ingen ny tillväxt :up:) och han skulle...
Ninnurur
19 minuter sedan
Svar: 612
Visningar: 17 596
Allmänt
Lekstuga
Småbarn Jag hade (mina föräldrar har kvar den) en sån lekstuga med full takhöjd men eftersom den inte är isolerad alls och saknar indragen el är...
Blyger
23 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 201
Barn