HP photosmart 7550 - HJÄLP!

Osterang

Trådstartare
Hej!
Jag skulle skriva ut några fina bilder idag på glättat fotopapper, "HP premium photo paper" för att vara exakt. Skrivaren är en "HP photosmart 7550". Jag lyckades skriva ut en bild, som blev helt fel, men när jag skulle skriva ut nästa bild så hände inget :S Då tryckte jag på knappen "print" och då kom texten "insert card" upp på skärmen. Man kan ändra så man antingen kan skriva ut bilder från datorn, usb eller direkt från kameran på skrivaren, och antagligen gjorde jag något som skiftade från datorn till något annat..

Någon som har en likadan skrivare som kan förklara hur man byter tillbaka till datorutskrift? Har bara 2 dagar på mig :O
 
Sv: HP photosmart 7550 - HJÄLP!

Brukar ju alltid finnas ett alternativ som heter inställningar innan man skriver ut något.... där borde det utan problem gå ändra tillbaka...
 
Sv: HP photosmart 7550 - HJÄLP!

Jag har letat, både på datorinställningar och i menyn på skrivaren :cry:
 
Sv: HP photosmart 7550 - HJÄLP!

Står det verkligen ingenting om du går på arkiv och väljer skriv ut? jag får då upp en ruta med massor av alternativ, utskriftsformat, kvalitet och just inställningar. Sen när man klickar på inställningar kommer det upp en massa alternativ även där...
 
Sv: HP photosmart 7550 - HJÄLP!

Det är inget manuellt byte mellan. Skriver du ut från datorn så skriver du ut från datorn (logiskt...). Stoppar du i ett minneskort, eller pluggar i en kamera, kan du skriva ut direkt med skrivaren utan att gå via datorn, och det är endast då du använder print-knappen på skrivaren.
 
Sv: HP photosmart 7550 - HJÄLP!

Men varför händer de då inget när jag ska skriva ut? :confused::confused:
Rutan där det står att den skriver ut kommer upp på datorn, men skrivaren jobbar inte :confused:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp