HTC-hjälp, aviseringar

Bluefish

Trådstartare
Alltså nu har jag googlat utan resultat och måste få ett svar. Hur tar man bort uppladdningar till facebook (som telefonj*vel aldrig avslutar, stannar på mitten) från aviseringar? Nu har jag säkert 7 stycken som hängt sig och tar massa plats. Får scrolla för att se allt annat som sker. JÄTTEirriterande. Har provat starta om den flera gånger. De går inte att dra åt sidan alltså, studsar bara tillbaka. Kommer kassera luren snart nog, men jag kan inte leva såhär tills dess. Hjälp mig buke :(

Sv: HTC-hjälp, aviseringar

Är det raden högst upp på skärmen som är full av uppladdningsaviseringar?

Har du dragit ner menyraden och klickat på radera/rensa/töm/vaddetnuheter? Om dom inte försvinner av det, alternativt kommer tillbaka, så kan jag bara ge dig en tröstkram. Min HTC hakade ibland fast sig vid uppladdningar och vissa aviseringar gick inte att radera. Försökte leta i facebook-appen om det var där problemet satt men hittade aldrig något som tydde på det. Dom försvinner efter ett tag... När dom känner sig redo för det...

Sv: HTC-hjälp, aviseringar

Ja där också, och drar man ner den där rullgardinen ligger även där. De försvinner inte om jag rensar. Anade det, skit också. Antar att de räknas som "aktiva" eftersom jag inte kan dra bort dem.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 143
Senast: cirkus
·
E
Hästhantering Jag har en välhanterad unghäst som nu börjat stegra sig när man leder honom och nu känns han inte så välhanterad längre.. Såhär är... 2
Svar
23
· Visningar
3 881
Senast: Djurjouren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka