Hubertus dressyrsadel.

Favina

Trådstartare
Någon erfarenhet?

Tycker den verkar så stor men det kanske var stort säte i den jag kollade på :smirk:

Red idag i en Caprilli, tror jag den heter och den var väldigt skön. Man kan byta klossarna framme så man kan få större. Någon som vet något om den?

Kram Favina :bump:

Jag har en Hurberts Kosack Dressyr ( som snart kommer att vara till salu när jag får min nya sadel), vid bom 17,5" tum i sätet som jag är ganska nöjd med förutom att den inte passar min häst längre. Haft den i ca 1 år. Visst den är bred att sitta i men du blir inte placerad i ett läge utan får hitta sitsen själv. Jag tycker att den är hyfsad mjuk att rida, lädret är helt ok kvalitet och som sagt; jag är nöjd med den förutom att den inte längre passar min häst.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
396
Senast: Emiro
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 775
Senast: manda
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 455
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka