Hubertus dressyrsadel.

Favina

Trådstartare
Någon erfarenhet?

Tycker den verkar så stor men det kanske var stort säte i den jag kollade på :smirk:

Red idag i en Caprilli, tror jag den heter och den var väldigt skön. Man kan byta klossarna framme så man kan få större. Någon som vet något om den?

Kram Favina :bump:
 
Jag har en Hurberts Kosack Dressyr ( som snart kommer att vara till salu när jag får min nya sadel), vid bom 17,5" tum i sätet som jag är ganska nöjd med förutom att den inte passar min häst längre. Haft den i ca 1 år. Visst den är bred att sitta i men du blir inte placerad i ett läge utan får hitta sitsen själv. Jag tycker att den är hyfsad mjuk att rida, lädret är helt ok kvalitet och som sagt; jag är nöjd med den förutom att den inte längre passar min häst.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
854
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 604
Senast: MML
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 904
Senast: valy
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp