• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 666
C

cerrox

ofta kan man ju finna något slags tillverkningsnummer tryckt på sadlarna & jag har hört att i endel märken kan man kolla upp info om sadlarna om man ha detta nummer. vet någon om man kan göra det med hubertus sadlarna också? vart isåfall?

tacksam för svar!! :bow:

Sv: hubertus

Om man har garantilappen kvar och om ena delen är in skickad till Hubertus Scan Horse Danmark så kan man vad jag vet iallafall få info om just den sadeln och märker man att det är något fel på sadeln inom garantitiden (fabrikationsfel) så kan man då få sadeln utbytt/renoverad om man har gjort som jag skrivit ovan.. Blev det svar på din fråga :confused: eller menade du något annat :confused:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
664
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka