Hubertusjakt...

L

lana

Är det någon som vet om det anordnas en hubertusjakt nånstans nära GBG i höst?
 
Jag letar också efter en Hubertusjakt att rida i höst. Säg till om du hittar nåt! :)
 
Hojta till om ni hittar någon...vore gör skoj! Har ridit hubertusjakt när jag var yngre med punch innan och en superläcker bana :p
 
Finns en nu den 25 september i Skara det ligger ca 1½ timmes bilfärd från Göteborg med mat och dryck senare på kvällen. Jag ska själv inte vara med min häst är inte riktigt redo för det. (eller rättare sagt jag är för feg..) Hubertusjakten går i Mariedals skogen som är helt underbar. Om ni är intresserade kan jag skicka över lite info och telefon nummer. har inte det här eftersom jag sitter på jobbet men det kan jag lägga in imorgon eller ikväll. :banana:
 
År det U B som har hand om den jakten? Har velat vara med på den innan men det har inte blivit av. Nu har jag tyvärr ingen häst längre.
 
Tror förresten att Alleby Ridklubb har haft Hubertusjakter några år, beror nog på hur underlaget är. Gråbo har nog också haft.
 
det är en i veddige sönd 26/10 (halland) lite o stor runda så man kan välja men sista anm.dag är på söndag! pma mig så skickar jag mer info o telnr
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I höst anordnar Stora Koviks Ryttarsällskap kür för lite lägre klasser. Tanken är att det ska locka fler startande ekipage och att det...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
685
R
Skola & Jobb Jag ska anordna en kurs och tänkte att det vore smart att göra en digital anmälningsblankett dit alla kan anmäla sig via en länk...
Svar
10
· Visningar
467
Senast: Raderad medlem 68338
·
Ridning När det är snö och is ute har jag nuförtiden alltid broddar i, traktbrodd runt om. Ofta behövs broddarna extra mycket när man ska åka på...
2
Svar
31
· Visningar
3 396
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp