Luna10 Trådstartare 25 Aug 2010 #1 Är hullet ok? Tänker om man behöver börja ge tillskottsprotein. Från sidan. Bakifrån.
J Jate Volim 25 Aug 2010 #2 Sv: Hull på 2-åring? Jag hade inte gett några tillskott ännu. Ser fin ut i hullet, lite sommarrund om magen Mvh JV
Sv: Hull på 2-åring? Jag hade inte gett några tillskott ännu. Ser fin ut i hullet, lite sommarrund om magen Mvh JV
Rhodugune 25 Aug 2010 #3 Sv: Hull på 2-åring? Vad är det för häst, ras alltså? Tycker den ser fin ut, precis som Jate Volim. Kram, Maya
Sv: Hull på 2-åring? Vad är det för häst, ras alltså? Tycker den ser fin ut, precis som Jate Volim. Kram, Maya
Luna10 Trådstartare 25 Aug 2010 #4 Sv: Hull på 2-åring? Det är ett finskt kallblod av ridhästmodell. Roligt att ni tycker att han ser fin ut, det har jag egentligen tyckt också men det är min första unghäst så jag blev lite osäker.
Sv: Hull på 2-åring? Det är ett finskt kallblod av ridhästmodell. Roligt att ni tycker att han ser fin ut, det har jag egentligen tyckt också men det är min första unghäst så jag blev lite osäker.
Ellyne 25 Aug 2010 #5 Sv: Hull på 2-åring? Jag tycker hullet är bra. Behövs nog inget tillskott för tillfället. Väldigt fin häst! Ganska lik min egen som är torikorsning.
Sv: Hull på 2-åring? Jag tycker hullet är bra. Behövs nog inget tillskott för tillfället. Väldigt fin häst! Ganska lik min egen som är torikorsning.
Luna10 Trådstartare 25 Aug 2010 #6 Sv: Hull på 2-åring? Lägger in några bilder till... För jag har ju världens vackraste häst, har jag tyckt ända sen jag fick hem honom.
Sv: Hull på 2-åring? Lägger in några bilder till... För jag har ju världens vackraste häst, har jag tyckt ända sen jag fick hem honom.
Rhodugune 26 Aug 2010 #7 Sv: Hull på 2-åring? Vilka härliga bilder, han är en riktig fining! Kram, Maya