Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
försvann för några timmar sedan vid monumentsparken. ring polisen i lund om ni vet något. han är ca 25 cm hög och ca 1 år gammal. han har lite längre päls nu än på fotot.
klockan 0.30 hörde jag hur det krafsade på altandörren (jobbade natt). och där stod han. blöt, lerig, halt och ynklig. han fick en dusch och sov sedan hela natten under mitt täcke .
var han har varit i 9 timmar har vi ingen aning om. jag letade, husse letade, en kollega letade, men ingen kunde hitta honom. och vilken änglavakt han har haft som undvikit både bilar och tåg!
det är min arbetsgivares hund . jag hade visserligen planer på att kidnappa honom, för han är så vansinnigt söt, men efter nattens äventyr tror jag att han får stanna där.
Hundavel & Ras Att det vore bra med klickbara länkar kan jag absolut hålla med om att det vore mer användarvänligt. Men jag vidhåller att det inte är...
Hästmänniskan Ja, kolla efter en större C-ponny åtminstone så slipper ni byta häst ganska snart och när de två precis börjar bonda med varandra. Jag...