hund bortsprungen i lund

Milosari

Trådstartare
försvann för några timmar sedan vid monumentsparken. ring polisen i lund om ni vet något. han är ca 25 cm hög och ca 1 år gammal. han har lite längre päls nu än på fotot.

PICT0048.jpg

Sv: hund bortsprungen i lund

klockan 0.30 hörde jag hur det krafsade på altandörren (jobbade natt). och där stod han. blöt, lerig, halt och ynklig. han fick en dusch och sov sedan hela natten under mitt täcke :D .

var han har varit i 9 timmar har vi ingen aning om. jag letade, husse letade, en kollega letade, men ingen kunde hitta honom. och vilken änglavakt han har haft som undvikit både bilar och tåg!

Sv: hund bortsprungen i lund

det är min arbetsgivares hund ;). jag hade visserligen planer på att kidnappa honom, för han är så vansinnigt söt, men efter nattens äventyr tror jag att han får stanna där.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 505
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 024
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Blandraser och renraser
  • Valp 2025