hund i baksätet

Sv: hund i baksätet

+ diabla.

En sådan hade inte jag.
Den buren jag hade var helt anpassad till baksätet ( med fästanordning för sätet på burens sidor och botten ). Den gick inte heller att "vika ihop" så som den Blueberry visar på bilden och den var av grövre kvalitet ( stålgallret ), samt att både golv och tak var ordentligt och stabilt ( inte galler ).

Nämen! Jag har inget minne av att jag såg en liten gul, men jag verkar ju knappt ha nått minne från den helgen alls så jag är inte så förvånad :angel: Jag tror jag måste börja anteckna vad jag gör varje dag..

Sorry TS för för väldigt OT.

Jag stod och kikade på halsband till vänster om er, svartmönstrad jacka, mörkt hår och lundhagsbraller. ;)

Risken att hunden blir skadad är många gånger större om den är lös än om den är i en stålbur oavsett vilken sort det är. Utöver de vanliga s k gallerburarna så finns det riktigt kraftiga burar som är trafiksäkra. Det finns bara ett par sorter som är krocktestade på rätt sätt.

På så vis, du skulle sagt hej vetja! ;)

Anneeette: Du gick förbi mig, vid nämda halsband och guling var väldigt intresserad av dina pälsbollar :)

Ja, nu ringer det en liten klocka! Jag kanske såg er ändå, fast utan att tänka på att det.. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 672
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 060
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! En av mina hundar får inte plats i buren bak i bilen och behöver därför åka bältad i baksätet. Vi har hittills bara haft en filt...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka