hund med till norge?

Mikan

Trådstartare
Behöver snabbt svar! Jag ska bila till norge imorgon och tänkte ta med hunden. Behövs det något särskilt vaccinering ? Ska hälsa på min pojkvän och han har sin hund med, den är dock rabiesvaccinerad då dom är från tyskland.

Kom på nu att norge kanske kräver rabiesvacc, dom verkar vara krångliga med allt annat :D.
Ev norrmän här får ursäkta, men vi har inte så bra erfarenheter från vårt grannland :crazy:

Sv: hund med till norge?

Behöver snabbt svar! Jag ska bila till norge imorgon och tänkte ta med hunden. Behövs det något särskilt vaccinering ? Ska hälsa på min pojkvän och han har sin hund med, den är dock rabiesvaccinerad då dom är från tyskland.

Kom på nu att norge kanske kräver rabiesvacc, dom verkar vara krångliga med allt annat :D.
Ev norrmän här får ursäkta, men vi har inte så bra erfarenheter från vårt grannland :crazy:

Det är inga problem att ta hunden till Norge
förr fick man vacsinations intyg frisk intyg typ
Jag tror inte du behöver något i dag

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 322
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 735
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 018
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023