Hund på flygplats SVAR SNABBT

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare CA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 306

CA

Trådstartare
Ska köra pappa til flygplatsen imorn kl 05, och eftersom att det tar ett tag, så ska hunden med för ingen är hemma, och då är min fråga:

Får man ta med sig hunden in på flygplatsen utan att resa?

Sv: Hund på flygplats SVAR SNABBT

Skulle jag tro, har sett folk spatsera runt med hundar vid incheckning flera gånger.

//E

åh vad bra :)
Vill inte gärna lämna henne ensam hemma flera timmar.
Tack för svaret!

Mina föräldrar mötte oss på flygplatsen en gång och hade hunden, då valp, med sig där. Det gick bra.

På Arlanda får endast ledarhundar och hundar med resedokument vistas. Jag antar att det är så på alla flygplatser. Sök på www.lfv.se, klicka på din flygplats och leta dig fram.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 473
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 490
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 767
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden V