JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
thereseSvensson
Startdatum
Startdatum
30 Okt 2003
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
909
Bukefalos 30 år!
Någon som vet någon bra sida på internet som har hund täcken??
Hund och ekonomi?
Övr. Hund Man behöver ju i princip vara miljonär för att ha råd med husdjur numera.
Hur tänker ni som har lite sämre ekonomi inför att skaffa...
Startad av Trasmatta
20 Aug 2026
Svar: 46
Visningar: 2 008
Hund
Ensam med 2 hundar
Hundträning Jag har en valp på 16 veckor samt en vuxen hund på 9 år båda två hanar.Valpen biter i ben och skägg på min vuxna hund så de är i...
Startad av gnällis
23 Aug 2026
Svar: 23
Visningar: 1 201
Hund
Att skaffa hund nr2
Övr. Hund Har en 3 år gammal okastrerad PK hane och är lite småsugen på att skaffa en till hund av samma ras. Det blir troligast en avkomma till...
Startad av Fiorano
2 Sept 2026
Svar: 6
Visningar: 650
Hund
Min hund biter mig när vi möter främmande hund på promenad
Hundträning Finns det någon som har tips på hur jag kan få henne att nonchalera mötande hundar.
När hon går lös på promenad nonchalerar hon vilt...
Startad av BoKEJ
1 Jun 2026
Svar: 2
Visningar: 661
Hund
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag hade heller aldrig kunnat sätta min mamma i en sådan sits men min omtänksamma och varma och kärleksfulla son gjorde just det. Han...
Enya
10 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
26 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
Igår kl 23:09