Hundar med Kläder!!

Minerva

Trådstartare
Jag vet det finns jätte många sånna trådar! men jag vill bara visa min "lilla" kille med hans fina kläder :D

88375_1173862123.jpg

93768_1173861981.jpg

Är han inte för jävla läcker?? :D:D:D :banana: :bump:

Sv: Hundar med Kläder!!

Är det en korthårig hund är det OK med något värmande i regn, kyla och snöoväder. INTE annars. Se dessa hundar året om i kläder är nåt så fjompigt att jag finner inte ord. Låt hunden få lov att vara hund. Det har gått hysteri i detta. Såg ett program för en tid sen om shejker från Kuwait som var i Paris och köpte kläder till sina chihuahuor. Vadå, kläder där nere i värmen??? Sicket folk. Hur går det för alla vilda djur då, vem köper kläder till dom?????????????????

okej, var inte precis reaktionen jag va ute efter eftersom hunden har på sig mina kläder.
I vanliga fall så har mina korthåiga hundar på sig ett värmande täcke när det är som kallast ( minst -20) eftersom de klarar sig annars..

Då förstår jag. NU ser jag att det inte är hundkläder. Hoppas du inte blev putt. Vi har tydligen samma inställning. Täcken när det är svinkallt.

Jodå det går bra..
Vi har kommit fram till att jag ska hjälpa till mer hemma..
osså måste jag verkligen tänka på vad jag lägger pengarna på.. har varit ganska duktig på att köpa onödigt många halsband till dem... onyttigheter.. ja du vet..
Men är riktigt stolt över mig själv nu! för nu har jag slösat pengar på nyttigheter som jag behöver :D
åsså har jag fått mer jobb, så nu har jag mer pengar att lägga undan :)
Så han stannar :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 035
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31