Bukefalos 28 år!

hundar som kan sjunga!

Milosari

Trådstartare
någon annan som har det? min labbe ylar till massor av musik, men allra helst till bob dylan, munspel och klassiskt. han har tom lärt sig att yla "mjukt och vackert" till skira fioltoner! min schäfer har bara stämt in ngn enstaka gång om labben varit riktigt på g...
 
Är lite imot att lära skall och yla sedan en kompis lärde sin hund det och efter det kan hon inte ha hunden själv hemma då han bara ylar. Innan han lärde sig detta var han tyst när han var hemma själv=)
 
såg på worlds funniest animal på animla planet igår kveld,då såg jag en hund som stog å spela på pianoet ( trampa med tassarna ) och " sjöng" samtidigt,jag hållt på skratta ihjel mig.....( fy skäms för att jag skrattar åt det ) :p
 
min kompis stövare kunde komandot "sjung" Hon var så himmla söt... Min pitbull kan skall än så länge, men hon "sjunger" när hon behöver ut o kissa... allt för att vi ska fatta o skynda oss... :D
 
Min jack russell ylade när jag spelade blockflöjt. Stackars krake, hans trumhinnor höll väl på och spricka kan man förstå ... Och så ylade han till glassbilen. Säkert inte heller så skönt för öronen!
 
Min hund hatar låten Who let the dogs out...

Sjunger gör hon inte *Tack och lov* Räcker fullständigt att hon nattetid ibland hör någon uggla utanför fönstret och går runt och morrar som bara den.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 683
Senast: machafuko
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 368
Övr. Hund Har en Storpudeltik på snart 7 år. Hon har alltid varit lite knepig mentalt, väldigt lätt till stress och blir helt blockad ibland...
Svar
0
· Visningar
1 155
Senast: JagKanske
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 706
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp