hundartiklar

Milosari

Trådstartare
på internet...? tips! jag letar efter en sele som är "rund" fram, alltså inte har en bröstrem över bogen (typ dragsele fram), men de verkar svåra att hitta!

vi har varit hos kiropraktorn idag och hon rekommenderade en sån sele.
 
Teba i Höör har ju även postorderförsäljning, har du tittat hos dem? De har ju mycket prylar och till ganska bra priser tycker jag. Har själv köpt en bra spårsele där till hyfsat pris.
 
det finns en affär i malmö som ska ha en, men jag ville mest jämföra priser, och eftersom en sele inte håller för alltid är det bra att veta var man kan köpa en nästa gång. nu är det ganska akut och jag har inte tid att vänta på postorder.

k-pist: ja, det är typ ett V där framme, med en rem som går mellan frambenen. den ska visst vara skonsammare än den den vanliga varianten.
 
Ja, men de har ju försäljning direkt i sin butik också. Du kan ju bara kolla på nätet vad som finns och ev. ta dig dit. De har precis flyttat och har en stor och fin butik precis vid infarten till Höör. Själv är jag jättenöjd med min mjuka sele, jag fick bra hjälp med att prova ut den.
 
Jag kollade på deras sida, de har massor av olika selar. Min spårsele är just sån, mjuk och polstrad med "band" som går mellan frambenen.
 
jag var i malmö idag och köpte en sån, och förlorade lite pengar på det :crazy:, men nu vet jag vart jag ska nästa gång! 1000 tack för all hjälp!

kpist: dom där läderselarna var ju urläckra (sista länken), men med priser från 1500 får det nog vara tills jag vinner på lotto ;)
 
Jag vet, Snygga med stort S! Men har man väl sparat ihop till en skulle man väl inte våga använda den ;)
Eller så kan man ju önska sej en av tomten :D
 
neeeej! den hade ju kunnat bli smutsig :eek: man hade fått ta lite foton och sedan ha den framme på nån stor hundprydnadsgrej (á la den dom har i Vänner). men ska jag få den av tomten vill han nog att jag skaffar nya föräldrar eller en ny, rik pojkvän (vilket iofs inte hade varit så dumt :angel:)

men, tro inte att du slipper undan så lätt. jag behöver fler saker :smirk:. b-vitaminer (starka, inte så svaga som öljäst) och biotin för hundar. kan man hitta det med på nätet tro?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 171
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 744
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 054
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp