Hundbuketräff i Skåne

Funderar på att ta tåget ner från Halmstad, men finns det möjlighet att lifta med någon från någon lämplig station? Eller om det går buss som är smidig att ta från typ knutpunkten?

Eftersom Lia är opererad och har väldiga restriktioner fram till den 30e får vi hoppa denna gång och hoppas att vi kan vara med nästa tillfälle! :)

Gärna strand för min del :D
Dels pga avsaknad av större strand i min närhet, men dels även pga att jag inte vågar ha mina hundar lösa i skogen nu (om vi skulle vilja ha dem lite lösa) och att de gärna badar :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 431
Senast: Capybara
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 715
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 661
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka