Hundcommunity

Och nu känner jag att jag vill nämna att jag verkligen inte är en särskilt outgoing person, jag menar... klockan är halv fyra på morgonen här och jag sitter och känner att det är rätt jobbigt att jag ska träffa den här människan, men vad kan gå fel? Jag tänkte skära av det som blev över av tvättlinan och erbjuda som långlina tills hon får sin egen (jag vet att hon kommer få en som gåva av en annan internetvän). Förhoppningsvis kan jag visa lite annorlunda promenadvägar också.

Mest vill jag nog säga - hjälp varandra! :heart
 
Heja dig :bow: känns som att folk här i uk har allmänt väldigt dålig koll på aktivering och olika rasers behov osv. Ser SÅ många bordercollies som är helt boll-besatta eller försöker valla allt de ser :(

Gud ja! Just BC's som sällskapshundar ser en alldeles för ofta. Det finns en särskild hund här i byn som verkar leva hela sitt liv genom att stirra på stenar, och det är så otroligt jobbigt att se.
Husse går genom parken och hunden springer hukad framför - när den hunnit kanske trettio meter lägger den sig ned, stirrar på en sten..
Husse fortsätter gå.
När husse gått förbi och kanske hunnit femtio meter huktravar hunden förbi lika långt, lägger sig ned, stirrar på en sten... och så vidare. Jag ser aldrig hunden nosa eller reagera på andra hundar eller människor. Det är allt den gör. Stirrar på stenar. Husse bara går. :(
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 744
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 148
Senast: Urigurien
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 601
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp