Hundens Ägolag

Seabaz

Trådstartare
Något som stämmer tycker ni? :D

1. Om jag tycker om den, så är den min.
2. Om den finns i min mun, så är den min.
3. Om jag kan ta den från dig, så är den min.
4. Om jag hade den för en stund sedan, så är den min.
5. Om den är min, får det aldrig verka som om den är din.
6. Om jag tuggar sönder någonting, så är alla bitarna mina.
7. Om den ser ut ungefär som min, så är det min.
8. Om jag såg den först, så är den min.
9. Om du leker med något och sedan lägger det ifrån dig, så blir det automatiskt mitt.
10. Om den är sönder, så var det inte mitt fel och, naturligtvis, så ÄR DEN DIN!!

Sv: Hundens Ägolag

Familjelejonet hälsar:

Jag vet att om jag tagit nåt av mattes saker, som typ telefonen (den är så lagom att hålla i munnen ju) så vill hon ha tillbaks den. Så då joggar jag så diskret jag kan bort till min filt för allt som ligger på filten är ju mitt! Och ibland blir jag förföljd men då springer jag fortare för jag ska ju hinna först till filten! Så:
- Allt på filten är MITT!-

;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 505
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka