Bukefalos 28 år!

hundkläder

R

ridskoleryttare

min lilla skit
< --------- ja hon ja
fryser ärslet av sig och vägrar gå ut ..... finns det nån stans man kan köpa det till okej priser .. häst och hundhuset vet jag men ffs 300 kr för en tröja :eek: stämmer det att polarn och pyret säljer hundkläder ? hon fryser .... :(
 
Sv: hundkläder

Ja polarn o pyret har hundtröjor, men inte i alla affärer och inte jämt.
Men om hon fryser varför inte satsa på ett täcke ist?
 
Sv: hundkläder

Polarn o pyrets hundtröjor är så tunna så de värmer nog ingenting.

Jag har ett superbra täcke, vattentätt och fodrat. Och så täcker det magen också. :) Kommer från Limex och kostade 550 kr för min storlek, 45 cm.
 
Sv: hundkläder

Vi köpte ett täcke till milo från Hansbo (!) på börjes.. fodrat med fleece och så gick det under magen

grått med reflexer

kostade runt runt 250:- i en ganska liten strl (runt 30 cm?)
 
Sv: hundkläder

Sy! :bump:
Döskoj ju :)
Sydde ett varmfodrat täcke till Hobbe förra året, det hänger med bra men ska nog ändå köpa nåt lite snyggare nu :smirk:
26_10_5.jpg

26_10_1.jpg
 
Sv: hundkläder

njo visst kan hon ha täcke men finns sällan så små .. vad jag har hittat iaf. hon har ju storlek 15- 20 nu .. ( lilla gumman :D ) är så usel på att sy men får pröva då .. tack iaf.
 
Sv: hundkläder

Det är inte så svårt att sy! Jag sydde ett reflextäcke till min hund, blev jättesnyggt! Flera som trodde det var köpt ;) Och ändå så var det ingen komplicerad sak jag gjorde, gult nylontyg, inget foder och så lite spännen och reflexer! Regntätt är det också :idea:
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 211
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 316
Senast: Elendil
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp