Bukefalos 28 år!

Hundkompisar Malmö

Manaii

Trådstartare
Hej,

Jag heter Mana och jag har en 8-månaders Staffordshire Bullterrier kille som behöver nya kompisar.
Vi är nyinflyttade till Malmö och det hade varit kul o hitta någon/några som man kan ta promenader med eller hitta på annat kul tillsammans med vovvarna.
Han älskar alla sorters hundar och så länge din hund är OK med lite "större" hundar så är det OK för honom. Han älskar o springa och brottas, äta gräs och kaninbajs (haha suck! :crazy: ) och jaga pinnar. Vi tränar också lite agility med honom själva då och då.

Hör gärna av er om ni vill ha en ny hundkompis! ;)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Som rubriken säger, finns det någon ras där man kan hitta hundar som i efter träning, uppfostran etc. kan passa in på alla krav? Ca...
Svar
19
· Visningar
1 504
Senast: Marje
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 658
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Visst finns det en del heelerägare här :) ? Jag kikar efter en eventuell ny hund, i så fall tidigast till hösten 2015. Har innan tittat...
Svar
11
· Visningar
1 640
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 896
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp