Hundläger i sommar!!!

H

hasselby

Finns det något roligt läger i våran land som man kan åka på i sommar! Jag brukar alltid åka på läger med min häst, men nu vill jag åka med doggen istället.
Aktivetets läger eller liknande inriktat mod lydnad. Eller ett där man får testa nya saker....:d
Vad brukar du och din hund åka på?
Det är ju ett plus om det ligger vid vattnet:D

Skriv gärna el skicka ett pm:bow:
 
Sv: Hundläger i sommar!!!

Någon här måste väl ha varit på något:angel:
 
Sv: Hundläger i sommar!!!

Hur gammal är du? Ras?

hundungdom ordnar läger för sina medlemmar.

SBK i Övre Norrlands distrikt ordnar alltid läger i början på juli för sina medlemmar - där finns ett jättestort utbud av grenar men man måste vara 18 år då det finns pub på kvällen. Tåmelägret kallas det.

Tror att det brukar finnas ngt liknande i MellanNorrlands distrikt.

Lycka till!

Javan
 
Sv: Hundläger i sommar!!!

Ja jag har sett att dom har!:) Men tänkte om det fanns någon som hade varit på något som ni tyckte var bra!!! Jag e ju ungdom:) Och min hund e väl runt året i sommar..:)
 
Sv: Hundläger i sommar!!!

Har varit ledare på Övre Norrlands hundungdoms läger och det var kul för de mellan 10-15 år de lite äldre hade nog mindre kul är jag rädd (mkt pga att det var så få över 15 år med).

I mellersta Sverige brukar HU ha ett läger för de som är äldre som är väldigt populärt och snabbt fullt.

Javan
 
Sv: Hundläger i sommar!!!

backamo lägret är väl i sommar som vanligt..

jag brukar vara på lite seminarium och läger under året.
 
Sv: Hundläger i sommar!!!

Arnö agilityläger på Arnö har jag hört ska vara bra om man nu håller på med agility.. Funderar själv på att åka dit:rofl:
 
Sv: Hundläger i sommar!!!

ok ja det hade varit kul med agility menn jag har en ung schäfer så:smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Om några månader är det sommar och jag har ganska mycket jag vill göra. Till exempel tror jag att jag vill åka på hundläger. Men var...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 102
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 581
Senast: kma
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 314
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp