sockerdricka

Trådstartare
Jag och Cherie vill ha tips på hundnamn! För vi kanske ska skaffa hund till sommaren.. Inte tillsammans men ändå.

Cherie ska ha en Eurasier (De ser ut ungefär såhär: Kanske mamman till eventuell hundvalp voffe En till[/url] och valparna: Pyttesöt ) och det ska ska vara en tik så bara tiknamn som gäller. :D


Jag ska kanske ha en flatcoated retiver (Och de ser ut ungefär såhär, för er som inte vet: Vuxen hund, och valparna: Liiten)
Det kan vara vilka namn som helst :bump:


Iih! Massa med namnförslag vill vi ha!
 
Sugar :p

Själv ska man ju ha en sån här:
chihuahua.jpg
chihuahua.jpg


:love:
 
Jatsy, Pila, Wanya, Chilli, Chikorita...
Spike, Chippen, Wilmer, Biztro, Peppe, Flipper, Foxy, Indy....
 
va roligt att ni ska köpa hund! Här e lite förslag:
Katja, Molly, Diva, Nikita, Wilja, Loka, Yoggi, Nike, Pussel, Fanny.
Kolla in agria.se:s hundsida. Där finns massa namnförslag!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Fetaost
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 109
Senast: Liran
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 281
Senast: Farao
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 744
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp