Bukefalos 28 år!

Hundrastgårdar i göteborg

escodobe

Trådstartare
Man får tydligen inte länka till bloggar. Men snart kommer det bli ännu lättare för hundägare att hitta till hundrastgårdar.

Mer än så vill jag inte avslöja.:D
 
Sv: Hundrastgårdar i göteborg

Jag väntar med spänning....blev väääldigt nyfiken och intresserad :) :D
 
Sv: Hundrastgårdar i göteborg

Oj, tack :o

Grattis för artikeln i tidningen, men hemskt underligt att de missade att lägga ut adressen. Har kikat in i bloggen då och då, blev jätteförvånad över att det fanns en rastgård i Lövgärdet. Vet du om den är ny? Jag bodde där (med hund) när jag var yngre.

Jajjamen den är ny. Exakt hur ny den är vet jag dock inte. Ja någon måste ha glömt att tänka när de publicerade artikeln;)
Bilden är tagen där förresten.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Finns det? Med tålig menar jag att den ska klara av 37 kg explosiv boxer som både segdrar och kan göra rejäla ryck. Inte utfall mot...
Svar
12
· Visningar
909
Senast: Linda_A
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 561
Senast: Stergo
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 850
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp