bollen__
Trådstartare
Har du fått hjälp? annars är jag medlemÄr det någon här som är medlem i DKK och som skulle vilja göra mig en tjänst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått hjälp? annars är jag medlemÄr det någon här som är medlem i DKK och som skulle vilja göra mig en tjänst?
Första gången försökte hon tränga ut huvudet genom en dörrglipa samtidigt som jag höll på att stänga den. Dörrkarmen måste ha tagit med maximal otur och gjort att ögonlocket inte orkade hålla kvar ögat på rätt plats, så det hamnade utanför några mm.Vad är det som har gjort att ögonen ploppar? Och vad är det veterinärerna har sytt? Ser framför mig hur dom syr fast ögat
Vilken drama queenHar nämnt tidigare tror jag, att Amy avskyr selar av någon anledning. Så fort jag tar av den får hon gladfnatt och susar runt som en lycklig räka, sådär att hon gör sig jättekort med krum rygg och kutar runt. Har påbörjat projektet "lära Hund att selen är okej" genom att först bara trä en nylonrem jättelöst runt hunden. Här första reaktionen. Efter ett tag reste hon sig och i slutet gick hon riktigt obekymrat! (hon hade på sig den i totalt 10 min kanske)
Visa bifogad fil 22584
Oh ja, den döende dandyn...Vilken drama queen
Har det redan gått 75 dagar sen valpning? Jösses vad tiden går fortImorse åkte jag och tränade lydnad med några från klubben på för oss nytt ställe, Nessie var jätte-duktig om än ganska övertaggad, annandag jul är det tävling för oss .
Har det redan gått 75 dagar sen valpning? Jösses vad tiden går fort
Lycka till!
Glad hund Men stackars Ammo som bor i fel del av landet större delen av året då
Om någon undrar vad Ammo tycker om snö så är detta svaret
Väldigt glad Vi skulle egentligen träna lydnad, men jag kunde bara stå och skratta åt Ammo istället (fast det blev tränat sen!)Glad hund Men stackars Ammo som bor i fel del av landet större delen av året då
Alltså, den där snöysterheten är något speciellt. Skrället jagar inte flingor som Ammo, men ska rejsa runt som en dåre. Minst ett tokryck per promenad den här tiden på året.Väldigt glad Vi skulle egentligen träna lydnad, men jag kunde bara stå och skratta åt Ammo istället (fast det blev tränat sen!)
Ja han vill nog flytta hem till sin mamma som bor i Storuman!
Härligt!Det är underbart med snön! När vi gick på kvällsrastning för en halvtimme sedan var det så här ljust. Det är så juligt och fint att man blir nästan andaktsfull. 14 grader kallt men så torr luft att det inte alls känns så kallt bara man har ordentligt med kläder. Ännu inga tendenser till köldkramp i tassarna heller, det hade vi lite jobbigt med förra vintern.Visa bifogad fil 22626