Hur ändra filformat från Movie Maker?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Caballo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 13 788
C

Caballo

Jag har gjort en film i Windows Movie Maker, och filformatet blir automatiskt .MSWMM och det skulle vara väldigt bra om man kan ändra det. För det filformatet funkar inte att ladda upp på sidor med, och eftersom filmen är gjord till en kopis är det ju mening att hon ska kunna se den! :crazy:
Någon som är lite mer teknisk än jag? :angel:
Förresten, det går inte att bara trycka på filformatet och ändra det. (Som det brukar gå att ändra blider från jpg till gmp tex)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur ändra filformat från Movie Maker?

Det går alltså inte? :(

Nej, då spelar man ju in en egen video.. :crazy:

Okej, provar med det! :idea:

jaja nån sak under arkiv ska man ta iallafall

Skulle du kunna ge en lite mer seriös förklaring:D Har samma problem.. Om man redan har sparat en film (sparas då i MSWMM) Hur gör jag om kjag i efterhand vill gå in o ändra filformat? Har provar Spara som... men finns inget alternativ till MSWMM:eek:

Nu har jag kommit på!:idea:
>arkiv>spara filmfil
då sparas det på datorn som Media player:D

Okej, jag fattar INTE hur man får får fram filmen på media player, och sen sparar den på tex youtube, har försökt en timme, slänger snart datorn i väggen!! Hjälp mig otekniska människa!

Kan Hjälpa Dig...

Hej, jag har gjort massa videos Med windows movie maker till YouTube. :laugh: och sen så kan jag visa dig hur du gör :D:D , när du har gjort en film, ser du fliken Slutför film? Under där står det Spara på min dator tryck där, och då blir filformatet helt plötsligt wmv!

Jag är bara inne denna gång //windowsmoviemakerexperten :bump::bump::bump:

Liknande trådar

E
IT & mobiler Jag har skaffat en ny videokamera. En JVC Everio S GZ-MS90. Är jättenöjd med den, dock funkar det inte att importera dens videoklipp...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: -emmaa
·
T
IT & mobiler Jag har gjort en video i Windows Movie Maker.. och jag är helt okunnig när det gäller detta. Så jag undrar hur man ändrar filformatet...
Svar
1
· Visningar
1 782
Senast: Rednex
·
U
IT & mobiler Jag har windows movie maker på min dator som jag har gjort massa "filmer" med. men när jag ska lägga ut dom på internet så är det fel...
Svar
5
· Visningar
1 506
Senast: johannnna
·
U
IT & mobiler har Windows Movie Maker och har gjort några filmer jag skulle villja lägga upp på nätet. Ni som kan hur gör man det? alltså jag har ju...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår