Hur använda "gråa tangenter"?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 883
R

Raderad medlem 6459

Alltså. På vissa av tangenterna så finns ju andra symboler med också som är som ljusgråa. Exempelvis så har jag volymknapparna på mina piltangenter, volymsymbolerna är gråa och jag aktiverar dem genom att hålla in Fn som också är grå. Men när jag ska testa att skriva de siffror som finns på tangenterna för J,K,L etc (siffrorna står i grått) så funkar det inte när jag håller in Fn. Varför gör det inte det? Och så har jag även några tangenter med gröna och röda symboler på - hur gör jag för att aktivera dem?

Sv: Hur använda "gråa tangenter"?

Du har en bärbar dator antar jag?
Fn gissar jag står för "funktion", ska du använda sifforna (numeriskt tangentbord) kanske du ska slå på Num Lock?

Sv: Hur använda "gråa tangenter"?

Åh tack! Det var ju så man gjorde! (kanske jag borde ha tänkt på... :o) Tack för hjälpen!

Liknande trådar

Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och... 15 16 17
Svar
335
· Visningar
47 786
Senast: Efwa
·
A
Övr. Barn med min son och mig själv (och hela familjen i övrigt...) Använder ett anonymt nick, naturligtvis... I vår familj består vi av...
Svar
18
· Visningar
3 148
Senast: Diplomaten
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen... 2
Svar
35
· Visningar
6 633
Senast: Och_Aye
·
C
Ridning Och trött på att det finns 683 olika teorier för uppbyggnad av häst. Jag vill ha en klar linje, och ja jag vet, jag måste ju vara den... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 917
Senast: cristobal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka