JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jaa frågan är enkel, det är rubriken. Hjälp. Tack
Sv: Hur använder man DC++ ?
Om du söker i detta forumet så hittar du svaret på din fråga.
Den frågeställningen har nämligen varit uppe fler gånger
Överhuvudtaget är det svårt att hjälpa till när man inte vet det problemet. Som A_K_N sa finns det äldre trådar här där du kan kolla.
Annars har DC++ en hjälpfunktion i programmet, nås genom att trycka F1. Eller så kan du kolla in hemsidans FAQ och Forum där det finns mycket information.
http://www.dcplusplus.com/
Det gör man inte.
IT & mobiler
Som rubriken säger - kan man använda fotopapper för bläckstråleskrivare i en laserskrivare?
Det är inte helt idealiskt, har jag förstått...
IT & mobiler
Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan...
2
IT & mobiler
Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i.
Har tidigare...
IT & mobiler
Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!!
Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja...
2
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Definitivt jag när jag blir lite äldre, är visst halvvägs där redan :laugh:
Lillefrun
59 minuter sedan
Svar: 1 335
Visningar: 80 928
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
Idag kl 18:42
Svar: 25
Visningar: 1 920
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
Idag kl 18:42
Svar: 614
Visningar: 32 414
Katt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har nog aldrig varit så nära att börja överväga att köpa egen häst som när vännen/tränaren/uppfödaren "råkade" nämna att det vackra...
Mineur
9 minuter sedan
Svar: 1 425
Visningar: 110 396
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag har aldrig kallat dig naiv eller okunnig noch jag är inte provocerad. Jag skrev ju att så länge man har en buffert ser jag inget...
Alexandra_W
25 minuter sedan