T
TheZ
Nu står jag i valet och kvalet. Snart är det Gbg Horseshow och då skall jag köpa nya saker att ha på fossingarna i stallet, frågan är bara Vad jag skall ha på dom?
Innan har jag bara ridit i ridskor, jag tycker att detta helt klart är bekvämare men jag har ju aldrig ägt några ridstövlar utan bara testat fåtal gånger att rida i det och dessutom så tycker jag att det är snyggare med ett par stilrena och snygga stövlar än ett par ridskor som jag tycker börjar se så B-igt ut
Men jag tycker samtidigt att ridstövlar låser skänkeln lite och jag känner mig så stel i det
Fast jag gillar iförsig ridskor men jag vet inte hur jag skall ha det!
det lät lite lulligt det där
, men det jag egentligen vill ha svar på är vad ni har för egna åsikter o erfarenheter och vad ni tycker jag skall satsa på. Ridskor eller stövlar?
Ni får gärna sända in bilder på vad ni tycker är snyggt osv..
mvh // Tz
Innan har jag bara ridit i ridskor, jag tycker att detta helt klart är bekvämare men jag har ju aldrig ägt några ridstövlar utan bara testat fåtal gånger att rida i det och dessutom så tycker jag att det är snyggare med ett par stilrena och snygga stövlar än ett par ridskor som jag tycker börjar se så B-igt ut
Men jag tycker samtidigt att ridstövlar låser skänkeln lite och jag känner mig så stel i det
Fast jag gillar iförsig ridskor men jag vet inte hur jag skall ha det!
det lät lite lulligt det där
Ni får gärna sända in bilder på vad ni tycker är snyggt osv..
mvh // Tz