Hur bli mätman?

Rumpnissen

Trådstartare
Ja,hur blir man egentligen mätman? Har gått och funerat på detta ett tag. Känns som om det är samma mätman nu som för hundra år sedan och att ignen ny tillkommit. ;)

Undrar också hur man blir ID-kontrollant, det har ju iof inte med tävling att göra men passar på att fråga det här också.

Rumpnissen - vetgirig

Sv: Hur bli mätman?

Jag ÄR distriktet. :angel: (Sitter i styrelsen)

/ Rumpnissen som är småtrög och brukar ta omvägar....:angel:

Jag ÄR distriktet. :angel: (Sitter i styrelsen)

/ Rumpnissen som är småtrög och brukar ta omvägar....:angel:

haha... Har ni ingen bra människa på erat distrikts kansli som kan svara på allt? Distrikskonsulenterna här använder jag flitigt... ;)

Annars kan du ju alltid höra med de på Svenska Ridsportförbundet.

Jag sitter ju i det för tillfället kända distirktet med mycket nedskärningar, så just nu får man inte mycket hjälp på kansliet. Men jag ska höra med våran emenenta utbildningssektion.

Tack för att du fick in mig på rätt spår.

Jaa! Dom är verkligen bra i våra distrikt!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 136
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 368
Senast: Nota
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Luff
·
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 795
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III